harley Ekimde doğurdum doktora sorduğumda eğer yazin doğursaydın sana günde 1 2 tatlı kasığı ver derdim ama gerek yok dedi. Yani yazın hava sıcak olduğu için verebilirmişim, ben 4 aylıkken vermeye başladım kan ilacı içtiği için. Havalar çok sıcak olduğu zaman verebilirsin evet anne sütünün %80i su ama şoyle düşünün anne sütü tatlı kışın tamam ama peki yazın? Siz sıcak havada tatlı bir şey yeseniz içiniz yanmaz mı? Bence cok sıcakta verebilirsiniz ama kışın doğan bebek için gerek yok.🤷♀️