14 aylık kızım ortada hiçbir sebep yokken durduk yere ağlamaya başlıyor ve 15-20 dk durmaksızın bağıra bağıra ağlıyor sebebi ne olabilir normal mi endişeleniyorum artık diş yüzünden zaten yemek yemiyor bide bu ağlama çıktı etini kesmiş gibi ağlıyor önerisi olan var mı yada başına gelen ???