Herşeyi deneyerek görürsün bizim kız çok gazlı 5.aya giricaz hala gazı var mesela ben kuru fasulye soğan mercimek yiyorum arada bir nohut yemeği yiyorum meyve olarak portakal mandalina hiç yememiştim çok canım isterse bitane yiyodum kola mesela canım çok isterse bi bardak kadar içiyorum genelde yiyeceklerine kimyon kat ve biogai damla kullan bişeycik olma z bide yavş yavaş dene yediğin zaman gaz yapıyorsa yemezsin bebekten bebeğe değişiyor kuru fasülye gaz yapmıyor ama bulgur pilavı dehşet gaz yapıyor bizde