Kbrmerci benim 23. Haftada 25 mm yani 2.5 cm olmuş. Rutin kontrolde fark etti doktorum, hemen yat dedi ve arada azalmasına rağmen yine eskiye dönüyordu, sürekli progestan ve magnezyum kullandım. 33. Haftada ciğer geliştirici için iki gece hastanede kaldım, 35. Haftada 4 cme çıkmış ve 36+0 da doğumum gerçekleşti. Hastaneye suyum geldiği için gittim, 4 cm di hala. Belki suyum gelmese daha uzun da sürebilirdi doğumumun başlaması ama çok şükür hem çok kolay doğurdum hem bebeğim küvöze girmedi.
sizin ikizmiş farklı nispeten durumunuz ama mümkün olduğunca az hareket edin, kaslarınız çalışmasın hani bacağımı kaşıyayım diye bile uzanmayın ki gerilmesinler.