ahsenmomm Kız bebeklerinizin kaç anneler ? Kızımın 43.5 biraz küçük. Doktor sorun yok dedi ama sizede bi sorayım dedim.
Hifaskkk44 ahsenmomm doktorun normal dediyse normaldir benim oğlum 4 aylık ve 44 cm doktorlar zaten kafa ölçüsüne çok dikkat ediyor eğer bir sorun görseler ya da birşey den şüphelenirse gerekeni yapar bu bazen genetik olabilir
MinnakAsel ahsenmomm Kilo ve boya asla takilmam ama su kafa çapı her doktora gittiğimde yüreğimi pir pır ettiriyor zekayla alakalı olduğu için
Hifaskkk44 ahsenmomm öyle tabi canm dünyadaki bütün doktorlara da götürsen bir acaba diyor işte insan anne olmak bu yüzden zordur ne uykusuz geceler ne de aç kaldığın günler değildir zor olan ona bir şey olacak korkusudur zor olan
ahsenmomm Masall1996_ bizimki baya küçük o zaman 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Gerçi yüzü falan küçük ama ne bileyim 😂😂🤦🏻♀️