ElifDuru01 Merhabalar. Kızım yeni 6. aylık oldu diş sıkıntısı sandıgımız salyalarından dolayı çenesinde kızarıklık ve döküntüler oluştu. Doktor hipokort diye bir krem verdi. Bir hafta kullan geçecek dedi ama geçmedi ağzına kadar çıktı artık döküntü tarzı kızarıklık. Böyle durum yaşayan oldu mu. Cildiyeden randevu aldım gidicem ama içsel bir sorun olabilir mi? Parazit oldugunda da bu şekilde olabiliyormuş gibi şeyler duydum ama bilemiyorum😞😞
Dilaam ElifDuru01 benimde kızımın kusmugu salyası hiç kesilmiyor ecto derm krem iyi geldi artık cok arada bir ufacık kızarıp grciyor komple yanaklara kadar cıkmıstı kızarıp kabarıyor sonra soyuluyordu
ElifDuru01 Dilaam çok hassas cilde sahip oldukkarı için mi yoksa altta yatan baska birşey mi bilemedim. Ben çok çocuk gördüm diş çıkaran salyalı hiç böyle olanı görmemiştim🤷🏻♀️🤷🏻♀️