Egesmom05 Daha çok küçük annesi , emmek istemesi aç olduğundan değildir. Bebekler ilk doğduklarında hep aranma halinde oluyor. Bu arada gaz damlasının yan etkisi olduğunu sanmıyorum. Eğer becerebilirseniz belirli düzenli saatlerde emzirmeye çalışın. Belki doyduğunu anlamıyordur sürekli emiyordur ve haliyle fazlasını da kusuyordur.