Canım biz 7 aylık kızımızla birlikte covid olduk bir ay önce, belirtileri ateş huysuzluk ve halsizlikti hafif de öksürük vardı. 3 günde atlattı test vermedik calpol verdik ateşi için. Çocuklara da bazen test yapıyorlar ama bilmiyorum çok ateşlenirse acile götürün dediler şükür ateşi dirençli olmamıştı çok geçmiş olsun