Cansuukoosee Selam anneler bugün dr gittik 2 ay 3 günlük kilosu 5300 gram boyu 56 cm. Doğdugunda 3050 dü sizce azmı kilosu ?? Dr iyi dedi ama etrafimdakiler zayıf diyor 🥲
Ultraslan40 Cansuukoosee sanırım sizin çevrenizdeki ebeveynler sumo güreşçisi besliyor evinde. Kilosu gayet iyi milleti dinlemeyin.
Ummaksaker Cansuukoosee tarafa sakın bakma onlar hep şişko bebek istiyor 🤷🏼♀️ Bebeğin sağlıklı olsun zayıf olsa ne kilolu olsa ne Allah için sağlıklı olduğu sürece
cilginanneogul Ay yok ne zayıfı maşallah siz doktorunuzu dinleyin benim de oğluma zayıf diyorlar ama gayet iyi bence sağlıklı olması önemli kilolu olan bebek sağlıklıdır diye Bi düşünce var insanlarda anlamış değilim
Cidemkisa Cansuukoosee maşallah ne.guzel kilosu zaten ayda 600-1000gr alması gerekiyor çok çok normal sizinki
Selin39 Cansuukoosee benim kızım 3100 doğdu 2 aylıkken 5 kiloydu ne zayıfı Allah aşkına herkes herşeyi çok biliyor
Giizz Cansuukoosee etraftakiler hep konuşur. Kaç kg alıcaktı 5 mi. Abartmışlar saçmalamışlar yani kilosu gayet güzel maşallah
etipuf Cansuukoosee 2950 kg doğdu oğlum 36 haftalık 5 gün yoğun bakımda kaldı beslenmedi ilk 10 gün 2700 lerdeydi 2 ay 2 günlükken 5200 dü 57 cm boyu vardı gayet iyi dedi doktorda ebeden biz bebeğimin çok zayıf hallerini bildiğimiz için baya iyi geliyo çevremede 😂