newbabymom merhaba anneler kafayı yemek üzereyim bebeğim 3 gecedir hic uyumuyor memede kalmak istiyor, gaz sancısı olsa ağlar diye düşünüyorum ama sürekli emmek istiyor uykuya dalamıyor harap bitap oldum normal mi sizce