Yaklaşık 1 buçuk aydır sağmıyordum emzirmeye çalışıyorum dün emdikten sonra sağdım 10 ml bile çıkmadı. Normalde en az 30 çıkardı emdikten sonra. Moralim aşırı bozuk. Gece güzel emiyor gündüz yok. Bıktım artık. Spectra makine alıp 2 saate sağım yapsam artar mı sizce