Cinarrryigit Ben 4 aylıkken ek gıdaya başladım.Doktor tavsiyesi ile.Suan 6.5 aylık.Sabah 7.30 gibi 120 CC mama, 9 gibi kahvaltı,12 1 gibi mama.2.30 gibi meyve püresi veya meyveli yoğurt(kendim yapıyorum).4 te mama,6.30 da çorba,8 de mama veya pirinçli unu cicibebe muz karışımı yapıyorum.Gece 1 defa uyanıyor.Ozamanda mama veriyorum 😊Bizim rutinler bu şekilde 😊