41 gün önce spinal doğum yaptım 5 gün sütüm gelmedi mama verdik ne siringa ne kasik mama ne baska birseyle kabul etmedi sadece biberonla icti sutum gelmeye baslayincada emmedi beni. Cok sukur hic kesilmedi sutum ama asiri azdi bu benk hem strese soktu emmiyo die hemde istahtan kesildim şöyleki dogumda aldigim 20 kiloyu 40 gun dolmadan verdim oyle bi stres ve istahsizlik. Neyseki simdi sutumu arttirmaya basladim oğlum emmeyede basladi sadece tahmini ne zaman sütüm daha cok ve dolu dolh gelmeye baslar ne zaman mamayi birakiriz?