Momstar Arkadaşlar bebeğim 4 aylık bu hafta sünnet düşünüyoruz fakat benim içime sinmiyor erken gibi geliyor. Sizler ne yaptınız ve önerileriniz nedir
Yamanikomm Momstar ben 27 gunlukken yaptirdim yaptirana kadar erken diyodum simdi iyiki diyorum kesinlikle yaptirin kucukken o kdar cabuk iyilesiyorki sasirirsiniz
irva Momstar 3.5 aylıkken yaptırdım.Yenidoğanken yaptırmak istedim ama cenazemiz vardı yaptıramadım.En iyisi erken yaptırmak.
Mervea Momstar 30 günlükken sünnet ettirdik daha erken yaptırcaktım hastanede kalınca 10 gün doktor birqz toparlansın öyle demişti
twomothersofhoney Momstar 21 günlükken sünnet oldu ikiside.Hareketlenince çok daha zor oluyor, yaptırın.
Aslknt 5 aylıkken yaptırdık ilk bir gece zor geçiyor bir haftada da iyileşiyor , küçükken yaptırmak çok daha iyi
Findikfistik Momstar 3 aylıkken yaptırdık keşke daha önce yaptırsaydık. Yarım yarım dönüyordu dönmeye çalışıyordu. Sünnet yaptırdıktan sonra dönme çalışmaları azaldı. Bu arada çok çabuk iyileşiyorlar. Kesinlikle erken değil sizin de
Smali Momstar ben 3aylikken dikişli yaptırdim o kdr rahat ettik ki.hatta doktorumuz çok iyi bir karar verdiğimizi söyledi.şuanda sizin çektiğiniz stresin misli kadar büyüyünce onlar çekiyor demişti.hic soru işareti olmasın kafanızda.
KubosM Momstar 3.5 aylıkken yaptırdık keşke daha önce yaptırsaydık dedik canım çok şükür sünnetten sonra huysuzluk bile etmedi 1 hafta içinde tamamen iyileşti