Son 1 yılda pandemiden dolayı işyerim beni kısa çalışma ödeneğinden faydalandırdı ocak ayından beri 90 günü tamamlıyayım rapor alacağım diye sgkm ödeniyor fakat bebeğim 36+5te gelince 8 gün eksik kaldı ve 82 günde kaldım şuanda öğrendim ki rapor ücretini alamıyormuşum nasıl bir sistem yazıklar olsun kaç senelik sgk lıyım emeklerim heba oldu o kadarda paraya ihtiyacım varken…😣 varmı ki bir çözümü yada bununla karsılasan ?