Hereke Kizlar modaalabutik sayfasi dolandirici ollmus yogunuz diye 1 aydir urunlerimi bekliyor oyalayip duruyor para iadeside yapmiyor bilginiz olsun butun yorumlari siliyo instgramdada
Pandayavrusu28 Hereke ay sağol canım bende bakınıyordum ıyiki sipariş vermedim bide elizamodaya da aynı olmusonada dolandırıcı diyorlar yorumlarına baktım anaaam herkes birşey demiş
ikizbabymom Hereke çok geçmiş olsun.Eğer internetten alışveriş yapıyosan enucuzbebekmarkete bak bi daha bugün geldi siparişlerim uygun ve kaliteli ben hep ordan alıyorum
Ultraslan40 Hereke canım normal de bu site çok güvenilir bilindik bir site yani daimi alışveriş yapılan bir site. Acaba hacklendi mi ki? Çünkü hiç böyle bir durum görmedim.
Hereke Mavismila bende almistjm gecen sene gelmisti fakat su an neredeyse herkes muzdarip herkesin yorumlarini siliyorlar tersliyorlar ulastigindada ters terse sesli mesajlar atiyorlar tek musteriniz siz degilsiznz gibisine
Minikimucize Bende birkaç ay önce almıştım birşeyler hepsi zamanında geldi ama bir şey sormak için aradığımda üslupları çok kabaydi. Şimdi de şal almayı düşünüyordum postu görünce almasam mi acaba dedim🤔
1balkizannesi Minikimucize Sali sallandsalizm var mükemmel sallar var ordan almanızı tavsiye ediyorum😊
ikizbabymom Ultraslan40 yaaa🤭sürekli bebelere almaktan akıl kalmamış kendime 1 yıldır bişey almıyorum😅😅
Hereke Ultraslan40 oyle dusunuyordum bende fakat suan usluplari cok kaba ve sureklu geri donus yapacagiz bi sknti mi var diye oyaliyorlar
Minikpandailay Hereke Aaa hadi yaa çok güzel kiyagetlwr var almayı düşünüyordum. Geçen sene de almıştım sorun yaşamamıştım.
Ultraslan40 ikizbabymom ahahaha 😂😂😂 vallahi ben de öyleyim o kadar alıştık ki onlara almaya ‘aaa anneler içinde mi kıyafet satılıyordu’ diyeceğiz. 😂😂