Umutali04 Arkadaşlar oğluma 2 ay önce aşı yaptırmıştık bu 2 gündür omzundaki aşı yeri şişmiş ve iltihap toplamış böyle bir durum başınıza geldi mi hiç ne olur benide bilgilendirin Doktora gitmek gerekir mi