25 aylık bir kızım var. Hala katı gıda yemiyor yemek seçiciliği çok fazla ne denediysem katı gıda yediremedim ama patates kızartması ekmek içi cips çikolata gofret verseniz eline yiyor anan bunlar da öğün derecesinde değil tabi ki oldukça az. Ama makarna pilav yapayım yemiyor zamanın da çok blendr da kullanmadım hep ezerek yedirmeye başladım geç de başlamadım 5. 6. Ayı geçtikten sonra direk yoğurtla başladım. Sabah uyanınca yumurta cicibebe peynir süt pekmez karışımı yapıp ezerek yediriyorum direk ağzında bekletip yutuyor çiğneme yetisini hiç kullanmıyor diğer öğünleri ise meyve püresi çorba muhallebi gibi bulamaç tarzında karışım ezilmiş şekilde gıdalar yiyor. Hala da emzirmeye devam ediyorum çoğu insan memeden kesersen katı yemeye başlar diyor bugün itibari ile sabır taşı ile memeden kesmeye başlayacağım. Başka türlü kesemiyorum memeden bu yaptığım ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama konuşarak anlatarak emzirmeyi bıraktırmayı denemem fayda etmedi. 90 cm boyu 12500 kg kilosu var. 25 aylık bir bebek için ideal derecesinde mi hiç bir fikrim yok sanki katı besleyemediğim için bana yetersiz gibi geliyor. Ki çok şükür çabuk hasta olması dirençsiz olması gibi durumlarımız yok şükür ki gayet sağlıklı bir bebek tek sıkıntım Kızıma katı gıdayı nasıl aşılayabilirim bana yardım edin anneler👏🏻👏🏻 Uzun olduysa da kusuruma bakmayın