tubist merhaba, kitap okuyor musunuz? Kızım kitaplar sayesinde çok şey öğrendi. Sürekli gözümüzün önünde bi kitap var, seçip okuyoruz. Sayfaları çevirirken filan “ayyy, bak burada ne var, baaak gördün mü top oynuyorlar” gibi tepkiler veriyorum mesela. Sayfaları çevirirken ayyyy diyor artık, neşeleniyor.