13 günlük bebeğim var ilk zamanlar göğüs ucum yok diye ememiyordu sürekli sağıp verdim o ara sütüm çoktu geliyordu gögüs pedlerim taşıyordu resmen göğüs uçlarım tam çıktı rahat emiyor derken , sonra Ocakta bi anda tencere devirdim korktum sonrasında sütüm azaldı zaten öyle uzun uzun emmedi için max 10 dk emiyor bu seferde aç mı kalıyor emdi yetiyor mu bilmiyorum kendimi yetersiz hissediyorum üzüp ağlamaktan başka bişey gelmiyor elimden benim gibi olup sonra düzelen oldu mu ??