Ezgibebek 3 aydan sonra şöyle oldu. Sabahları 7.00-7.30 da uyanıyorduk. Uyanınca tekrar uyumasın diye uykusunu oyunlarla ayıp, yatağı terk edip, koltukta oturarak şarkı söyleyerek emziriyordum. O karın tokluğu ve aldığı uyku onu 1-1,5 saat götürüyordu. Yatakta emzirerek uyutmaya başladım. 5 aylığız, hala öyleyiz. Yataktan yazıyorum. 😁