Kızlar selam,
kızım 2 ay 27 günlük.Havalar ısındıkça artık ara ara dışarı turlamaya çıkıyoruz ya da bahçeye. Kızımın yüzünü güneşle direk temastan koruyorum ona rağmen dışarı çıktıktan bi süre sonra kızımın göz kapakları baya bi kızarıyor ve biraz şişiyor. 2-3 saat içerisinde geçiyor sonra. Henüz göz doktoruna gitmedik ama gidicez yakın zamanda . Sizler de böyle bi durumla karşılaştınız mı? Normal midir?