Cheddar Gc9098 emzirip gazını alıp evin içinde dolaştırıyodum omzumda. İyice mayışınca babyneste yatırıyodum. Pışpış müziği açıyordum az sesli olacak şekilde
Gc9098 Berenkooommm gündüz uykumuz çok iyi gece olunca uyumuyor hani gündüz uyuduğu için uyumuyor belki dedim gündüz uyutmadim gece uyusun diye hiç uyumadı bu sefer gece de