Faray Merhaba anneler, kızımın 1 yaş tahlillerinde kızımın b12 eksiği çıktı. Doktorumuz normal dedi ve ilaç vermedi. Hergün et yesin dedi. Konu hakkında fikriniz var mı ya da başına gelen bilgilerinizi rica edecektim.