Vefameric bu 9. Aydaki aşıyı sağlık bakanlığı belli dönemlerde koyup kaldırabiliyormuş ülkedeki salgının durumuna göre ama bize yapıldı 9. Ayda aşı ama anladığım kadarıyla salgın çok arttığı için aşı yetiştiremiyorlar oyüzden yapılmıyo malesef ama 12. Ayda yapılacak aynı aşı zaten