Hanımlar daha yeni hamile olduğumu öğrendim sütüm azaldı. Ben bebeğimi doğuma kadar ve doğumdan sonraya kadar emzirmeyi düşünüyordum. Ama hamilelik hormonlarından mıdır nedir sütüm çok az. Ek gıda alıyor bebeğim ama bir kaç gün aksilik gibi iştahsız. O yüzdende süt yettiremiyorum. Ne yapmam lazım? Var mı benim gibi emzirirken hamile kalan?