Merhaba. 2 ay 15 günlük anneyim normalde 50 -55 aradıydı kilom bi ara kilo aldım 65 oldum sonra da hamile kaldı o kiloyla. Doğuma 83 ile gittim sonrasında 75 e düştüm . Göbek bi yandan popo bi yandan aldı başını gidiyor 😀ve hayatımda kendimi hiç bu kadar şişko hissetmemiştim çok çirkin ve yetersiz hissettiriyor bu durum