Yagizkaan18 Kızlar daha önce de yazdım ama oğlumun bıngıldağı kapandı elimle okşadığımda şişlik var gibi geliyo sizin şekilleri nasıl dümdüz mü yoksa bizimki gibi mi
Ayaniz Yagizkaan18 biz 2 ay 2 günlügüz bende bugün ellediğimde bir şişkinlik farkettim bu kapanması anlamına mı geliyor daha erken sanki bizim icin.. siz kaç aylıksınız? Persembe doktor randevum var soracagım
Pembis Ayaniz çok erken. Şişme için doktora gidin d vitamini eksikliği yada susuzluk tan iişmiş olabilir panik ypmyn. 9. Ayda kapanıyor
Fadimeaylinnnn maysa-19 bende öyle sanıyordum oğlum doğana ve doktor bingildagin ne olduğunu anlatana kadar😊
Mervebtnrr maysa-19 canım bingildagina dikkat et çevrendeki küçük çocuklar elleyebilir dokununca değişik geliyo onlara bilmeden bastırıyorlar aman dikkat yani kapanana kadr dikkat et
Hemsirebianne Minikimm kafasının üstünde yumuşak biryer var erken de kapanabilir 1 yaşında da 18 aya kadar kapanmaması normal 🤗
maysa-19 Hemsirebianne heee her gittiğimde doktor şapkasını çıkarıp kafa üstünü yokluyo demekki ona bakıyordu bende diyorum napiyon bu kadın kimse uyarmadi beni
sinem2323 benimde 7 aylik oglum var oglumun 5 aylikken doktorda ögrendim cok az kalmis kapansin doktorumuz bize dedi vktamin ilacini verme