Gulsah_ozbir suçlamayın sakin olun önce biz anneler böyleyiz işte ama bence her ay mutlaka iyi bir doktor edinin hem aklınızdaki soru işaretlerinide yanıtlamış olursunuz hem gelişimini daha iyi takip edebilirsiniz. Benim kızım erken doğdu. Başlarda ayda 2 kere gittik, şimdilerde ayda 1 kere. Meme+mama şeklinde gittik en başından erken gelince süt geç geldi ve fazla gelmedi o yüzden. Şimdi kafanıza göre mama alırsanız Allah korusun alerji yapabilir, kabız yapabilir, vs. En iyisi doktor tavsiyesi şeklinde ilerlemek. Belki sütünüz yeterlidir tek başına❤️