Onurhannn Bebegin 11 aylık 2 aydir aynı kiloda kilo almıyor ne yerse kaka yapiyor iştahsızlık hat safhada bütün vitaminleri veriyor doktora sorsam diyor bağırsakları çalışıyor iyi iste felan sinir oluyorum Muş patates veriyorum hiç fayda vermiyor 😭😭😭😭
Poncikannesi606 Onurhannn benimkide 8 aylık aynı durum. Kilo alımı yok ve ne yerse anında çıkarıyo. Günde en az 3 kakalı bez. İştah hiç yok. Doktora kaç kez götürdüm vitaminden başka Bi çözümle gelmedi
Mom095 Onurhannn benimkide aynı canım. Hatta kilo verdi. Doktor vitamin şurubu verdi ama içmiyo. Ağzını kitliyo yemiyo hiçbişi
Poncikannesi606 Onurhannn ya ben günlerce ağladım. O aç gezdikçe o kadar üzüldüm ki. Ama yapck inan bişey yok. Zorlamak da çözüm olmuyo. İki kaşık Bile yese oh diyorum artık o dereceye geldim. Bol bol emziriyorum