Elistosunanasi Kızım yaklaşık 12 kilo kaç numara bez kullanmalıyım 5+ iyi ama 6 numarada belini tam kavrıyo bez ıslanınca bir tarafa toplanıyor siz kaç numara bez kullanıyorsunuz
prensinveannesininguncesi Elistosunanasi Sleepyi duydum mu kaçıyorum .Hiç memnun kalmadım .Bebeğimin poposu hep lastik izi 😒konuyla alakalı değil ama şikayetimi neden yazdım bilmiyorum 😂
Elistosunanasi prensinveannesininguncesi evet iz yapıyor ama kullandıklarım hep pişik yaptı siz hangi marka kullanıyorsunuz iz yapıyor mu
Elistosunanasi Zelisblt büyük evet 5+ kullanıyordum bende ama o da toplanmaya başladı yürümeye başladığı için mi öyle yoksa bezden mi anlayamadım
prensinveannesininguncesi Elistosunanasi prima premium care de çare buldum pahalı ama Sleepy ile 5 tane değiştiriyorsam prima ile 3 değiştiriyorum
Ayklz 14 kilo 5+ kullanıyorum gece bezi olarak 6 numara kullanıyorum ancak 6 biraz büyük bence.Gece rahat uyusun diye büyük kullanıyorum.