Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 23 günlük. Surekli emmek istiyor ve memede uyumak istiyor. Bütün gün bu şekildeyiz. Emzirmezsem ağlıyor. Bir tek memede susuyor. Ağlamasın diye hep memede tutmak zorunda kalıyorum. Aç olduğunu düşünmüyorum çünkü fazlasını kusuyor. Bu davranışı normal mi?