Verynice1 Merhaba! Kızlar kardeşim 20 gün önce virüs atlattı sonra bana geldi bende kalıo şu an bogazım gıcık hapşırık öksürük var keşke kabul etmeseydim eve ama geçti atlattı diye çok korkuyorum şu an panik atak var zaten
Nvys2320 Verynice1 10 gün sonra bulaşıcılığı kalmıyor 11. Gün işe başladım ben 3 ay geçti hala öksürüyorum
Ddddddd01 Verynice1 1 sene olacak Virüs gecireli annem halen ara ara öksürüyor korkmayın ondan belki psikolojiktir sizinki bazen kafaya takınca da insan hastalanıyor.
Efy 20 gün geçmiş üzerinden birşey olmaz zaten karantina süresi 10 gün insanlar 11. Gün işe başlıyorlar 🤷🏻♀️
Ococila Verynice1 korkmayın üzerinden bayağı geçmiş size bulaşmaz boğaz ağrınız falan psikolojik olabilir ya da geçiş mevsimindeyiz olabilir yani
Ococila Verynice1 öksürük aylarca devam ediyor zaten bizde Kasım’da yakalandık bir iki ay sürdü öksürük herkeste farklı oluyor ama ortak karar şu ki 10 gün sonra virüs vücutta olsa bile bulaştırıcılığını yitirdiği…o sebeple ki karantina 10 gün sürüyor insanlar 10 gün sonra iş başı yapıyor