kubra71 merhaba, günlük süt kullanmalısınız. Çiğ sütlerin sterilize olabilmesi için doktorumuz 40 dakika kaynatılması gerektiğini, bunun da içerisindeki besin değerlerini öldüreceği için bebeğe hiç bir fayda sağlamayacağını söyledi. Bebeğiniz anne sütü alıyorsa süt içmesine çokta gerek yokmuş, arada sırada kahvaltıda meyve suyu ya da meyve yerine versen yeter demişti doktorumuz. Pankek, puding, krep vs yaparken kullanıyorum genellikle.