Kızlar aile hemsıre miz o kadar iyi o kadar iyiydi ki kızım onda buyudu bütün aşılarını ona yaptırdık her sorumuza güzel güzel cevap verir sabırla dinlerdi neyse bugün oğlumun 1. Asisina götürdüm ayrıldı dediler o kadar çok üzüldüm ki kalabalıktan dolayı aşiyi da ogle sonrasına ertelediler yeni hemsıre deneyimli mı deneyimsiz mı nasıldır çok endişeliyim