Pasa27 günde 3 yada 4 kez 2,5ml ben 1ml falan verdim etkili uyku da yapıyor yalnız dedikleri gibi uygulamadığından olabilir çok ıkındırıyor gibi geldi bana meşale kaka yapacak 5 de kaka için uğraşıyor ya bir saat ya da daha fazla süre ıh ıh diye diye bebek bir hal oluyor düzenli kullanmadım ben