Merhaba, kızım 8 aylık olacak 1 hafta sonra. 2 gündür ateş, halsizlik, iştahsızlık ve ishal durumu var. Kan tahlilinde enfeksiyon çıktı çok az. Ama ateş sürekli inip çıkıyor doktor 3 gün sonra gelin dedi. Ağzında da sürekli bir akıntı var. Bu durumu yaşayan var mı, diş mi çıkarıyor kızım 🥺🥺🥺