Humakusum benim oğlumda aynı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ besin alerjimiz var,diyetteyim eskiye nazaran iyi olsa da mız mız bir bebek.
Gündüz ayakta sallayarak uyutuyorum durduğum an uyanıyor.Kucak isitiyor sürekli,almadığım zaman nasıl ağlıyor🤦🏼♀️ tabi komşular,teyzeler aç bu çocuk diyip duruyor.
Alerjiden desem de anlamıyorlar 🤦🏼♀️