hulyaaa-123 Gece uyanınca 1 saat uğraşıyorum ama yinede üstten gazını çıkaramıyor 6 aylık oldu artık neden ya ilaç da veriyorum ama yok yani
Astadavistabeybi hulyaaa-123 canım kimyon iç inşallah iyi gelir bizimki de öyle bende içiyorum normalde çıkartırdı çok zorlanıyor
Serp-26 hulyaaa-123 hulyaaa-123 gaz agrı ateş güzelde uyutuyor rahatlatıyor bebekleri gazını ondan sonra çok güzel çıkartıyor uykuyuda düzene sokuyor
Serp-26 hulyaaa-123 kakssını yapınca sonra koyun koyunca biraz masaj yapın ayaklar yularda kalsın biraz
-nuurr9206 hulyaaa-123 bizde 5 aylığız öyle valla geçmedi😞 bide belli saatlerde ağlıyo artık. Sizin nasıl? Neler kullanıyosnz
Betul2620 hulyaaa-123 canım ben şey duymuştum acı elma yağı ayaklarına masaj yapıyorsun çorap giydiriyorsun