Herkese merhaba 🙋🏼♀️ Doğduğunda sleppy naturel, sonrasında ise prizma aktif bebe kullandık. 5 aylığız ancak primanın parfümlü olmasını araştırdığımda zararlı etken maddelerin olduğunu öğrendim. Babyturco doğadan çok öneriliyor. Kullananız var mı? Pişik, sızdırma durumu nedir? Teşekkürler ❤️