Merhaba hanımlar.
Bizim düzenli kontrolümüzü yapan doktorumuz var ancak memnun değiliz.
kilo boy baş çevresi takibi yapıyor ciğerlerini dinliyor ağzına kulağına bakıyor bunun dışında bizi nelerin beklediğine dair bilgilendirme yapmıyor. Her şeyi sorarak öğrenmek zorunda kalıyorum bilmediğim ya da aklıma gelmeyen konularda Fransız kalıyorum ve tecrübe ettikten sonra öğrenmek için çırpınıyorum.
Tüm doktorlar böyle mi? Bu normal mi? Bu soruların da cevabını bilmiyorum aslında ama istiyorum ki bu ay dişleri kaşınmaya başlayabilir şu ilacı kullanabilirsiniz. Bu ay uykular bozulacak yeni bir atak dönemine giriyor. Gece uykuları bozulabilir. Yani çocuğumun gelişimiyle alakalı bizi bilgilendirmesini istiyorum. Gidip memnun kaldığınız doktorunuz var mı?