Mthnbse Bebeğim 8 aylık hipp combiotic kullanıyoruz doğduğundan beri fakat iki numarasına geçtik kabız yaptı 1 numarasında öyle sorunlar yaşamamıştık . Bizimle aynı sorunu yaşıyanlar hangi mamayı kullanıyor