Merhaba arkadaslar. 2 ay 21 gunluk anneyim. Meme ucu yaram için lansinoh kullaniyorum. Ayva crkirdeginden jel yaptim ikiside biraz rahatlatiyor ama bebegim geri hemen emmek istiyor o yuzden bir turlu yaram gecmiyor. Cok cqnım yanıyor her emzirmemde iskence cekiyorum resmen. Emzirme yontemim baslarda pek de dogru degildi 1 aydir cok dikkat ediyorum ama bazen bebek kendisi agzini tam acmiyor cekip yeniden veriyorum. Size sorum siz ne yaptiniz bu yaralar icin nolur bir akil verin… 😔😔