Kızlar eşim hemşir kendi hastanesinden başvuru formu aldı kendisi doldurdu. Ama benim e devlette doğum parası sonucunda basvuru aşamasında 300tl yazıyor yatmışmı yatmamış mı oluyor. Ve süt parasıyla ilgili biz başvuru yapmadık sadece doğum parası için başvuru yaptk onu nasıl yapabiliriz