Hgcucuk Merhaba arkadaslar sezeryan olali 6. Gunum cok sukur hic agrim sizim yok ama demin canim asiri cektigi icin yarim haslanmis misir yedim bi sakincasi olur mu acaba gaz yapan bi yicekmis.
Mehtaptvz Hgcucuk misir bi o kadarda sut yapan bi yiyecek derler ne kadar dogru bilmiyorum aşırıya kalmadıkça fazla yapacağını düşünmüyorum isterseniz kimyonu cay gibi yapip icin gönlünüz rahat olsun☺
deletedmom01 Hgcucuk Evet gaz yapabilir ben hiç yemedim oğlum 3 aylık yeni atlattık gaz problemini o yüzden hiçbir şeyi riske atmak istemiyorum bi tane bile yesem bebeğime hemen etki ediyor
Burcusametbuglem Hgcucuk walla bn cok tukettim hala oldun gene yerim biseyde olmadi bizde yarn 3 aylik oluyorz
Hgcucuk Burcusametbuglem sezeryanken doktor yasakliyor ya 1 ay onun icin korkuyorum ve aseriyo gibi hala canim istiyor ☺️
Burcusametbuglem Hgcucuk bende sezeryanla dogum yaptim bana bisey demediler zaten agziMA etiler bide onlari yasaklasinlar😊😊Bende bi sorun olmadi ama sendede olmayacak anlamina gelmiyor