dilarae Merhabalar. 5,5 aylık bebeğim var. Yaz dönemi 6-7 aylık olacağız. Hangi sivrisinek kovucusunu kullanıyorsunuz? Çok küçük diye her şeyi kullanmak istemiyorum.
prenses3509 dilarae nurse harveys kullanıyorum ben içeriği temız test edılmıs bir ürün deneyebilirsınız
Winnithepooh dilarae merhaba 21 aylık bebegim siveno almistim gecen sene bu senede aldim sadece içerikte bi iki madde degstrmisler ama zararli denmiyor onlarada kullañacaksaniz düşünün derim ben memnun kaldim şahsen
Pikabu dilarae incia marka sivrisinek kovucuyu gönül rahatlığı ile kullanabilirsin. Sürmesi de çok rahat
dilarae Winnithepooh incia, lavanta yağıda öneren oldu. Burdaki annelerim ne kullandı ne etkili oldu onu merak ettim, incia trendyol da ucuzdu onuda aldım lavanta yağımda var. Tecrübeleri dinlemek istedim 🥰
Ayazimm58 dilarae Ben ise kaç ayliktan sonra güneş kremi ve sinek kovucu kullanilabilir bunu öğrenmek isterim😊
Winnithepooh dilarae bende tecrubemi aktardım 😊 sonradan denemek isterseniz o markada güzel belki başka anne okur almak ister su pis sinekler genişlerimizi rahat bırakır ins. Tazecikler onlara gidiyorlar hain sinekler 🤭🤭🤭
dilarae Ayazimm58 6 aylıktan sonra uygun diye biliyorum. Ama yinede doktora sormakta fayda var tabiki