Berenkooommm
Annelik ic gudusu. Duyarsiniz.
Kizim suan emmiyor ama hala sık kalkiyor. O kimildarken duyuyorum.
Hemde yan odamda degil 2 yan odamda.
Önce telsiz kurun alisana kadar. Ben oyle yapmistim. Los bir gece lambasi koridora.
Hem siz rahat gidersiniz odasina hem asiri isik olmaz bebeginiz rahat uyur.