Kafamdadelisorular7 benim kızımda 2. Ayına girerken böyle yapıyordu 2 ay 29 günlükken öyle yapa yapa yüz üstü döndü 😁 hatta biz kulağında sorun var sanmıştık doktor bakıp bişey yok demişti. Şuan 3 ay 10 günlük soluna rahat dönüyor sağ tarafına biraz zorlanıyor ve yine aynı hareketi yapıyor. Gözlemleyin muhtemelen dönecektir yalnız bırakmayın 🤭 ama yine de nörolojiye gidin isterseniz doktor demiş neticede 🤷♀️