Dilek_ Elisa- benim kızım da aynı ayda ve aynı durumda . Bunlar çok normal dişi çıkmıyor sadece erken diş belirtisi bunlar. 2 ay sonraki dişin belirtisi şimdiden görülmeye başlıyor. Bunlar kötü gibi gelse de aslında bebeğinizin gelişimi gayet yolunda 😊