Kızçeler bebişime 3 ay sebamed kullandım .Ablam almıştı bir dene bakalım dedi.Şampuanı azaldı tekrar şampuan alacagım da önerilerinise açığım .Siz yazın ben az gözümü dinlendireyiim gelip okuayacagım.Şimdiden yorum yapan herkese teşekkür ederim 🌸🌸💙❤️